Swiss model Julia Saner for Karen Millen

When a small sweetness turns into ice...

Quand une petite douceur se transforme en glace… 
Un style de biscuit, mon style de biscuit. Vous savez ceux qu'on donne aux enfants pour qu'ils se taisent (et pour qu'ils se fassent les dents au passage) eh bien les voilà ! Les Läckerlis. Prononcez "Lekreli", car originaire de Bâle ! Mes préférés, j'en mangerais tout le temps ! Un mélange d'amande, de miel, d'écorce d'orange, de cannelle et tout ça, rien que pour moi !

This kind of cookies,  my kind of cookies. You know those that are given to children to keep them quiet (and make their teeths growing by the way) well here they are, The Leckerlis. Born in Basel, pronounce "Lekreli". My favorite ones, I could eat them all the time! A mix of almonds, honey, cinnamon, orange peel and all that, just for me !





Alors quand j'ai découvert que Mövenpick lançait une glace saveur Läckerlis en édition limitée, comment dire, j'ai foncé en acheter. Même si nous sommes en plein mois de Décembre, cela ne m'empêche pas de manger des glaces, au contraire. La glace ? Intéressante, aussi douce que mes petites merveilles et très agréable. Régalez-vous les yeux !

So when I discovered that Mövenpick launched a Leckerli ice cream in limited edition, how can I say, I immediately bought a pot. Even if we are in December that doesn't stop me from eating ice creams, far from it ! The ice ? Interesting, as sweet as my small marvels and very pleasant. Feast your eyes !