Swiss model Julia Saner for Karen Millen

New In !

Le soleil a brillé, il a fait passé 30°, notre petite ville a eu très chaud. Mais aujourd'hui le temps est gris, il pleut, le vent se lève... Parfait ! ça fait du bien un peu d'air frais et j'en profite pour sortir mes dernières petites trouvailles. J'ai toujours voulu avoir des cavalières, des vraies de vrai en cuir, façon Hermes... En attendant que le ciel me les envoie, je me contente de celles que j'ai achetées pour la modique somme de 20 euros. Simples, classes, bien coupées et noires ! J'ai inauguré aussi ma petite veste camel H&M. Je suis allée l'essayer 3 fois avant de la prendre. C'est lorsque ça devient obsessionnel qu'il ne faut plus hésiter.


The sun was shining, the temperature was up to 30°, our town was really hot, too much sometimes. But today, the weather is grey, it's raining, it's windy... Perfect ! A bit of fresh air never hurt nobody. I can wear my last items ! I always wanted to have riding boots, I mean real ones like the Hermes ones, you know... Until heaven decide to send them to me, I enjoy those that I bought for only 20 euros, simple, classy, well cut and black ! That was the first day out of my new H&M jacket too. I have been into the store 3 times to see it, try it, hesitate and then, finally buy it. When something starts being obsessional, you really need to own it. Hope you'll enjoy it !









Bye bye ;-) !

Cliquer sur le nom pour accéder au site:
Clic on the name for the site:

Veste - H&M
Top - H&M
Leggings - Forever21
Boots - GoSport
Nail Polish - Bourjois